söndag 24 november 2019

Mina aktieköp & sälj 25 Oktober - 24 November

Under perioden 25 Oktober - 24 November 2019 köpte jag aktier i 3 olika bolag och kvarliggande summan på min ISK konto la jag i Avanza Zero fonden. Jag sålde även aktier från ett annat bolag efter att ha gjort fler analyseringar.


Aktier köpta under period 25 okt - 24 Nov


  • Fabege
  • Hennes & Mauritz B
  • BioArctic B

Aktier sålda under period 25 okt - 24 Nov

  • Husqvarna B



Härnäst planerar jag främst att investera mina pengar i bolag som:
  1. Erbjuder kvartals utdelningar med första utdelning i december
  2. Haft en väldigt fint tillväxt under senaste 2+ år
  3. Som tappar mycket i värde
Jag kommer troligtvis lägga lite pengar på företag som är små och har inga utdelningar alls men som jag tror kommer växa jättemycket inom närmaste 10-15år. En av dessa är bolaget FundedByMe. Detta är p.g.a. den informationen som jag hört och sett i pressträffen av Direkt Studios på YouTube som du kan se nedanför.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar