fredag 31 januari 2020

Sista dagen på mitt andra jobb


Idag är det sista dagen på min andra jobb vilket betyder att jag får mer tid att fokusera på mitt företag och även har mer tid att vila.  Som det har varit den senaste tiden så har jag verkligen haft svårt hinna med allting och dessutom sova tillräckligt vilket jag märkt har påverkat mycket.

Jag känner mig ändå lite ledsen eftersom företaget som jag jobbar på med andra jobbet har blivit min andra familj. Kulturen, respekten och människorna är otroliga där.

Jag är ändå superglad att ha fått jobba ändå med andra jobbet för att det möjligt gjorde att jag kunde bygga upp en portfölj, betala av en del av saker och samtidigt samla på en del pengar som kommit in till mitt företag eftersom jag har inte tagit ut en enda krona på dessa 6 månader.

Nu gäller det fokusera ännu mer på mina mål för 2020 och bygga företaget mer och förbättra ekonomin ännu mer. Vill du läsa vilka mål jag satt upp för 2020 så kan du klicka här för att se inlägget.

Under helgen kommer jag även skapa min egna schema/rutin som jag planerar att gå efter och anpassa den under tiden. Vill du se den ? Prenumerera i såna fall på mitt nyhetsbrevet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar