fredag 24 januari 2020

0 till 93 på Instagram



Förutom att jag finns på Facebook så finns jag nu även på Instagram. Planen är att jag ska vara mest aktiv på Instagram och dela med mina följare idéer och även underlätta kontakten med mig.

Jag heter @0.till.93 på Instagram. Klicka här för att gå till min IG Konto och följ mig.

Om du har några frågor så får du mer än gärna skicka en  DM eller lämna en kommentar så svarar jag asap.




View this post on Instagram

Hej där, Tack för alla er som följer mig här. Har fram tills nu bara kört på min blogg och lite Facebook men kände att det var dags skapa en Instagram konto. /// Kort om www.0till93.se 0 till 93 är en finans blogg som handlar om min resa från 0 till 93 miljoner. Jag delar väldigt mycket vad jag gör och mina uppgångar och nedgångar, med min Instagram konto planerat jag även visa de delar som inte syns på bloggen och vice versa. Du kommer bland annat kunna läsa om min aktiehandel, kreditkort, uppbyggnad av passiv inkomst källor och en hel del annat som rör mitt mål finanser&ekonomi. /// Kort om mig Jag har varit heltidsanställd de senaste 5 månaderna och kommer jobba till slutet av januari enligt kontrakt. Jag har även eget företag som inte omsätter så mycket men omsättningen utvecklas i genomsnitt 25% varje år. Under 2020 är målet att dubbla omsättningen med företaget. Har du några frågor så får du mer än gärna lämna de nedan 👇 som kommentar eller skicka som DM, jag lovar att svara asap.
A post shared by 0 till 93 (@0.till.93) on




View this post on Instagram

Wow vad tiden går fort, det är redan 22 januari och det är snart redan februari. Året har börjat super grymt, min portfölj visar redan +977kr och det är kul se att Eolus och BioGaia äntligen återhämtat sig. 🔥🔥🔥 Under januari så har jag köpt aktier i en del nya bolag och just nu så ligger siffran på 21 bolag i min aktieportfölj vilket också ger mig en bra spridning. Igår så publicerade @avanzabank en ny inlägg som heter 'Så investerar Avanzas rikaste kunder' som visar statistik och info om aktie och fond favoritinnehaven på Avanza. Den visar bland annat hur många aktier i genomsnitt i portföljen och storleken på portföljen vilket var kul att se eftersom inlägget gav ett gott tecken då miljonportföljer ligger på 12+ aktier. Tanken är att jag ska fortsätta investera i aktier med inriktning på Sverige under 2020 tills jag inte når 100 000+ och då kommer jag börja investera i utländska bolag också.💹💹💹 Har du några frågor eller vill veta mer så får du mer än gärna lämna ett kommentar nedan så lovar jag att svara asap.
A post shared by 0 till 93 (@0.till.93) on

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar